Categoriearchief: Wedstrijdverslagen

Danny Verhoeven en Gijs Radstake terug naar Sp Haarlo

Sp Haarlo is zeer verheugd te kunnen melden dat Danny Verhoeven en Gijs Radstake volgend seizoen terug keren naar Haarlo. 

Danny komt over van vv Reünie. Daar speelt Danny zijn 3de seizoen. Hij werd in het 1ste jaar kampioen in de 4de klasse met vv Reünie. Het 2de jaar speelde Reünie in de 3de klasse maar degradeerde terug naar de 4de klasse. Waar ze nu ook weer boven in de ranglijst meespelen.

Gijs speelt nu zijn 4de seizoen bij Sp Neede. In het seizoen 2018/2019 werd Gijs kampioen in de 5de klasse met Sp Neede. Neede speelt nu in de 4de klasse (met oa Reünie)en ze doen heel behoorlijk mee. 

Trainer Raymond van der Heide is zeer verheugd met de terug keer van beide spelers. Zowel Danny als Gijs hebben hun debuut gemaakt in Sp Haarlo 1 in de eerste periode dat Raymond trainer was bij Sp Haarlo.

Na een aantal gesprekken die Raymond heeft gehad met beide spelers hebben ze toegezegd terug te keren bij Sp Haarlo om nog 1 keer onder Raymond te spelen.

We wensen Danny en Gijs veel succes in het restant van het seizoen bij Reünie en Neede. 

Dames 25+ in het nieuw gestoken

De dames van Haarlo 25+ zijn in het nieuw gestoken door een 2 tal sponsoren. Op de voorzijde zal aankomende jaren Timmerfabriek Schepers staan en op de achterzijde zal er AutoPro pronken.

Helaas wisten de dames deze 10de mei niet alle wedstrijden te winnen maar desondanks werd het toch een mooie avond samen met de sponsoren!

Haarlo 45+ in het nieuw.

De heren van Haarlo 45+ zijn in het nieuw gestoken door een 3 tal sponsoren. Alle 3 spelen ze bij de 45+. Deze prachtige shirts zijn gesponsord door Slagerij Henk, Meilink Borculo BV en Te Brake/Markink.

Haarlo 45+ in het nieuw

Vrijdag 12 april hadden de heren de eerste wedstrijden in de voorjaars competitie en daar werden de shirt officieel overhandigd. Namens het team van Haarlo 45+ danken wij Henk (slagerij), Bert, (Meilink) en Jeroen (Te Brake/Markink).

Het begin van de competitie begon ook goed met 2 overwinningen en een gelijkspel. Na de eerste avond is Haarlo 45+ dan ook koploper in deze klasse. Na het kampioenschap in de najaarscompetitie hopen we de successen te verlengen.

9 maart Bingo SP Haarlo

9 maart is weer onze jaarlijkse Bingo!
De hoofdprijs dit jaar: een reischeque t.w.v. €400,-. Aangeboden door VakantieXperts Avanti Borculo.
De bingo zal starten om 20:00.
We werken weer met verschillende rondes met diverse prijzen, om af te kunnen sluiten met een ronde vol waanzinnige prijzen. Iedereen is welkom, of je nu lid bent van SP Haarlo of niet. Dus houd je oma/opa/moeder/vader of wie dan ook van een spannend potje bingo? Neem ze 9 maart gezellig mee naar de kantine van SP Haarlo. Tot dan!

Haarlo-op/Nieuwjaarsloop SP Haarlo

Je kunt van alles tot in detail organiseren behalve het weer en deze was ons niet goed gezind tijdens de Haarlo-op Nieuwjaarsloop. Je hebt het er mee te doen, het is niet anders. Gelukkig trotseerde 116 deelnemers de motregen en de wind. Om 12:30 ging de jeugd van Sp Haarlo van start, dit zal moeten groeien maar de basis is gelegd. Er was een mooie ronde van 1 km uitgezet. Alle deelnemers haalde de finish alwaar ze opgewacht werden met een mooie medaille. Om 13 uur mochten de andere atleten van start, in totaal 108 lopers. Dit keer was de 8 km het meeste in trek, een mooie afstand die voor vele lopers te overzien is. Voordeel van het parcours is dat de lopers zo nu en dan beschut liepen. Eigenlijk was het voor hun een perfect weertje, met regen zit er over het algemeen veel zuurstof in de lucht. De route van de 8 en de 14.3 km liep door het mooie Wolinkbos dus hier en daar een beetje beschutting.  Onderweg zorgde vele vrijwilligers ervoor dat de lopers de goede kant op gingen, voor hen was het ook een hele onderneming. Stil staan met dit weer is ook zeker geen pretje. Dan hebben de lopers het toch beter voor elkaar want zij blijven in beweging. Ook de mensen van de ECV waren aanwezig om het verkeer in goede banen te leiden, veiligheid van de lopers staat voorop. De mensen van de EHBO konden genieten van de finishers en hoefde geen 1ste hulp te verlenen. We zijn ontzettend blij met alle vrijwilligers die mee geholpen hebben om dit tot een succes te maken. Zonder hen geen inschrijvingen, geen veiligheid op het parcours, geen tijdregistratie, geen speaker, geen fruit en de uitslagen niet zo snel op het internet. Ondanks het mindere weer kijken we terug op een geslaagde editie. We gaan het volgend jaar gewoon  nog een keer over doen. Voor de uitslagen klik HIER

Haarlo-op/Nieuwjaarsloop

Het einde van 2018 nadert al weer snel. Na alle feestdagen is het weer tijd voor de dagelijkse bezigheden. 

Maar op 5 januari kan een ieder weer lekker de beentjes los maken tijdens “de Haarlo-op”

Alle afstanden, 4 – 8 en 14,3 km, zullen tegelijkertijd starten om 13.00 uur.

Om 12.30 uur start de “Kids-run”

Deze loop is speciaal voor de jeugd t/m 8 jaar en heeft een afstand van 1 Km.

Vanaf deze plaats willen we nu alvast onze sponsoren voor dit evenement bedanken voor hun steun.

– Bakkerij Stroet

– Bouwbedrijf Holdijk

– Drukkerij Ened

– Ro-Adviseurs

– Rene Regelt

– Bouwkundig Teken en Adviesbureau Arjan Schutten

– Carwash Nijhuis

– Plus Koenders

Als laatste sponsor heten we de OVM van harte  welkom bij dit evenement.

De Onderlinge Verzekerings- Maatschappij heeft voor dit jaar steun toegezegd en stelt een fantastische sponsor-Boog beschikbaar.

Als organisatie zijn we hier zeer content mee. Wij hopen op een ruim deelnemersveld en begroeten een ieder heel graag op 5 januari.

J08-1G Bekert door!

Het team SP Haarlo/vv Noordijk J08-1G is eerste geworden in de poule voor het bekertoernooi en gaat daarmee door naar de knock-out rondes. Tegen DEC’10, Lochuizen en Markelo werd gewonnen met respectievelijk 5-2, 11-4 en 11-1.

Hart voor de Achterhoek

Wij doen mee aan de Rabobankactie Hart voor de Achterhoek. Van 22 mei tot en met 6 juni kunnen leden van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek stemmen op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Iedere stem is geld waard en daarvoor hebben wij jouw hulp nodig.

Kom in actie en steun onze club!
Ken jij mensen die lid zijn van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek? Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie, vrienden en kennissen tussen 22 mei en 6 juni hun stem op onze club uitbrengen. Dus kom in actie en vraag hen op ons te stemmen!

Hart voor de Achterhoek: € 400.000,- voor verenigingen en stichtingen
Via Hart voor de Achterhoek stelt Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek een bedrag van € 400.000,- ter beschikking aan lokale verenigingen en stichtingen die bij hen bankieren. De leden van de bank mogen vijf stemmen uitbrengen op verenigingen en stichtingen. Leden kunnen maximaal twee stemmen op eenzelfde vereniging uitbrengen. Iedere stem is dus geld waard. Hoe meer stemmen wij krijgen, hoe meer geld er verdient wordt. Op de website  www.rabobank.nl/noa vind je alle informatie over Hart voor de Achterhoek. Wil je de actie op sociale media promoten? Gebruik dan #HartvoordeAchterhoek.
en @RabobankNOA.

Lidmaatschap van de Rabobank
Een klant van de Rabobank is niet per definitie lid. Iedere klant van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek die 16 jaar of ouder is, kan lid worden van de bank. Alle leden die op 1 april 2018 lid zijn van de bank mogen meestemmen. Bekijk alle voordelen van het lidmaatschap op www.rabobank.nl/noa

Tot en met 13 mei opgave mogelijk voor het 52e regionale zomeravondvoetbaltoernooi

Lekker doorvoetballen terwijl de reguliere competitie ten einde is, waarbij vooral gezelligheid en sportiviteit voorop staan.

Dat zijn de kernbegrippen voor het regionale zomeravondvoetbal, dit jaar wordt dit toernooi voor de 52e keer georganiseerd (in 1964 opgericht als bedrijfsvoetbal in Eibergen)

Er zal worden gespeeld op de velden van FC Eibergen en SC Haarlo en de wedstrijden worden gespeeld in de periode vanaf 30 mei tot 1 juli 2018. De speelavonden zijn woensdag en donderdag (aanvang 19.30 uur) en de finaledag staat (voorlopig gepland) op zaterdag 30 juni. Er wordt gespeeld in één klasse en om evenwicht in de sterkte te bevorderen is de regel dat in een elftal mogen niet meer dan vier spelers opgesteld mogen worden die in competitieverband uitkomen in een 1e elftal prestatievoetbal.

Inschrijving (en verdere informatie) is mogelijk tot en met zondag 13 mei 2018 bij Martin Pardijs : email: mpardijs@hotmail.com telefoon (06) 15 29 05 32 

 

De organisatie bestaat uit de volgende personen: Hans Bussink, Martijn Pardijs, Gerard ter Maat, Jan Bussink, Wim Bruil, Martijn Temmink, Dick Teunissen en Johan Schot

Bingo SP Haarlo

Ook dit jaar zal SP Haarlo weer haar jaarlijkse bingo houden. Ditmaal op zaterdag 3 maart aanstaande!

Wederom zullen er weer vele mooie prijzen zijn met als hoofdprijs een Salora 48″ Smart TV aangeboden door Obbink te Borculo!

Salora 48″Smart TV

De bingo start om 20:00 uur! Tot dan.